Frittata II



Jag insåg att jag missat publicera Frittata II så här kommer den.
Frittata II har alltså även den haft premiär. Ingen kassako precis. Man kan väl säga att den inte riktigt levde upp till förväntningarna. Även publiktillströmningen uteblev trots att jag lagade mat med öppen altandörr. Det vara bara en vilsen humla som gjorde en blixtvisit. Betalade inte ens för sin biljett. Bittert.
Som regissör äger jag ju ändå möjligheten att få resultatet som jag själv vill ha det så jag minskade mängden ost och tillsatte zucchini, potatis,lök och soltorkade tomater. Framgångssagan verkar dock ligger någon annanstans än att minska ostmängden kan man väl säga. Nej, det får bli lite riktig grädde i smeten nästa gång.
Grundreceptet frö Frittata hittar du här.

Läs även andra bloggares åsikter om , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0